Contributors

Sunday, October 30, 2011

Puhas leht!


Kristjan saab varsti 3 aastaseks. Ta on tohutult aktiivne ja hakkaja poiss, ma arvan, et tal võiks füüsilises valkonnas teotahet olla piisavalt. Vähamalt kodus nelja seina vahel on seda rohkem kui küll.

Kristjan sai endale aasta tagasi ratta, kevadel ta sellega mõned korrad sõitis aga kuna ta sõidutehnika on natuke vale siis sellest ei tulnud midagi välja ja see ratas
talle ei meeldi (õpetada ta ka ennast ei lase). Nüüd ta juba keeldub täiesti sellega sõitmas, pole väga tagant surkinud ka. Eks kevadel proovime jälle ja kui tal peaks huvi olema ja see ratas lihtsalt ei sobi (ratas ise ka küllaltki raske ja kuidagi imeliku asendiga, vennalapse rattaga näiteks Kristjan sõidab ja vennalaps ka nii hästi Kristjani rattaga ei sõida, kui enda omaga, seega julgen ratast süüdistada) siis saab ehk uue ratta endale.

Joosta Kristjanile meeldib, vist. Kevadel käisime maijooksu lastejooksul, selle ta jooksis nutu saatel. Talle ei meeldi midagi käsu peale teha ja sellel ajal ta tahtis seista kui stardipauk käis. Maijooksul oli palju rahvast ka ja trügimine, ilmselt see andis ka oma tõuke ebaõnnestumisele.
Suve lõpupoole toimus Haapsalus lastejooks, otsustasime ka sinna võistlema minna, vennalaps oli ka ja see andis Kristjanile rohkem julgust juurde (koos nad ei jooksund aga siiski). Seal ta jooksis kõige nooremate vanuseklassis, ehk kuni 3 aastased. Poiste klassis oli umbes 10 last ja Kristjan võitis :D. Oi kui õnnelik ma olin ning kuidas ma kaasa talle elasin. Võit oli veel lisaks väga napp, umbes ühe sammu pikkune. Nii hea oli Kristjanit õnnelikuna poodiumil näha ning see võit andis talle väga palju tahet juurde. Ikkagi kuldmedal!
Rohkem Kristjan pole võistlustel käinud. Ma loodan, et kui ta järgmine kord läheb siis poodiumile mitte saamine ei vähenda ta teotahet.

Nüüd sügisest käib Kristjan laulu-ja tantsuringis. Seal talle paistab väga meedivat. Tahaks ka teda kuskile füüsilisemasse ja liikuvamasse trenni panna aga ilmselt on veel natukene vara. Hetkel seda kõike oleks talle ilmselt palju. Arvan, et võiks järgmisel sügisel otsida talle midagi juurde. Laulu-ja tantsuringis on ta käinud nüüd kuu aega, minu arust on ta seal ilusti arenenud. Aeg-ajalt ikka laulab siin mingeid katkendeid ja teeb ka tantsuliigutusi (talle on koguaeg laulda meeldinud, põdramaja ta laulis juba aasta tagasi puhtalt ise ära). Natuke ma pabistan, et kui ta peaks näiteks jõuluvanale laulma lasteaias või lauluringis midagi esinema siis ta kindlasti seda ei tee. Nagu ma juba enne kirjutasin siis ta käsu peale ei tee midagi.
Kristjanil tahet ja energiat on mitme eest aga teda on väga keeruline suunata ja tavaliselt seda mida mina tahan tema tahta ei saa, kuigi kui mind ei ole silmapiiril teeb kõike ja väga hästi. Ma vist mõjun talle halvasti :).

Ma ei arva, et Kristjanist peaks saama sportlane või muu tegelena ja ma ei ürita teda teadlikult mõjutuda millegi kindla suunas. Ma usun lihtsalt, et hobid ja tegevused suudavad lapsest ise vormida pühendunud ja eesmärkidele suunatud inimese.

No comments:

Post a Comment